Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Kupujący może zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania powodu zwrotu. Kupujący odsyła zwrot towaru na swój koszt.

Prosimy pamiętać, że artykuły płynne, higieniczne, które będą otwarte przez klienta, bądź wieloelementowe, w których brak poszczególnych elementów, nie będą się kwalifikowały do pełnowartościowego zwrotu środków.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu w stanie niezmienionym. Produkt należy DOSTARCZYĆ  na adres: PROSTYNIA 17B, 59-223 KROTOSZYCE.

Zwracany produkt musi zawierać wypełniony formularz zwrotu w formie papierowej lub elektronicznej. 

Zgodnie z ustawą z 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne , nie podlegają zwrotowi.

Zwroty rozpatrujemy niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

 

Zwroty należy wysyłać na adres: 

MATISTO Kamila Zimecka

ul. Prostynia 17B

59-223 Krotoszyce

 

Prosimy o staranne zapakowanie produktów oraz dołączenie do paczki formularza zwrotu - znajdującego się poniżej. 

 

Po odebraniu zwracanych produktów, w ciągu 14 dni otrzymają Państwo zwrot środków na konto wskazane w formularzu.

 

Otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę?

Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.

Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o spisanie protokołu szkody i zgłoszenie nam takiego faktu jeszcze tego samego dnia, tylko taki protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.

[DPD] https://www.dpd.com.pl/protokol

[DHL] https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html

[InPost] https://inpost.pl/protokol

Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.

Otrzymałeś niewłaściwe lub nie kompletne zamówienie ? 

WAŻNE !

Skontaktuj się jeszcze tego samego dnia z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie zgłoszenie nam takiego faktu w przeciągu 3 dni roboczych, uniemożliwi nam prześledzenie paczki i uznanie reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami : bok@matisto.pl

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.  

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok@matisto.pl 

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.